Hook
From Steven Spielberg comes this adventure where an adult Peter Pan must return to Neverland to save his children from Captain Hook.
What if Peter Pan grew up? From Steven Spielberg comes this fantastic, heart-warming adventure where a 40-yearl-old Peter Pan (Robin Williams) must return to Neverland to save his children from the nefarious Captain Hook (Dustin Hoffman).