Dirty Dancing
Spending the summer at a Catskills resort with her family, Frances "Baby" Houseman falls in love with the camp's dance instructor, Johnny Castle.
Baby Houseman is spending the summer with her family at a resort hotel in the Catskills. Bored by the resort, Baby stumbles upon a wild dance party in the staff quarters, and falls in love with Johnny Castle, the hotel's handsome dance instructor.