Champions
After a car accident, Marco is fired and convicted to make social services during 90 days: training a team of intellectually disabled basket players.
Marco is the second coach of professional basket team. After a fight with his boss and a car accident, Marco is fired and convicted to make social services during 90 days: training a team of intellectually disbabled basket players.