Bullhorn Lullaby
The radical soccer ultra and his wife cannot have children. The woman makes a deal behind her husband's back.
A hardcore soccer ultra, Gyula, and his wife, Mariann, long for a baby. Gyula is sterile, and when their plans to adopt also fails, Mariann does a deal behind her husband's back: they will take in the soon to be born child of a young Roma woman...