Australia
In 2008, Romania participated for the first time at the Homeless World Cup Finals in Melbourne. This is the story of the seven players in the squad.
In 2008, Romania participated for the first time at the Homeless World Cup Finals which took place in Melbourne. This is the story of the seven players in the national squad, since they came together as a football team. Go Romania!