The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
As Jesse James plans his next robbery, he wages war on his enemies, who are trying to collect the reward money riding on his capture.
As the charismatic and unpredictable Jesse James plans his next robbery, he wages war on his enemies, who are trying to collect the reward money riding on his capture. The greatest threat to his life may come from those he trusts the most.