The Waiter
A waiter at an exclusive restaurant decides to pretend that he lives the life of luxury and sophistication of the clients he usually serves.
Vadhir Derbez is Rodrigo Sada, a waiter at an exclusive restaurant who decides to pretend that he lives the luxurious and sophisticated lifestyle as the customers he usually serves. But is pretending the best way to achieve his goals?