Valiant One
When a U.S. helicopter crashes on North Korean soil, the soldiers aboard must do whatever it takes to make it back home.
Chase Stokes and Lana Condor star in this war film in which, after a U.S. helicopter crashes on North Korean soil, the soldiers aboard are left stranded behind enemy lines and must do whatever it takes to make it back home alive.