The Teacher's Lounge (HBO)
After reporting a series of thefts, a teacher finds herself in a dangerous dilemma that puts both her job and her sanity at risk.
A novice teacher finds herself in a dangerous dilemma when she reports a series of thefts at her school, and her relationship with students, parents, and colleagues becomes desperately tense, putting her job and sanity at risk.