Silverado
This western classic follows a quartet of misfits who band together to take on the corrupt sheriff of the hostile frontier town of Silverado.
In this western classic, Kevin Kline, Scott Glenn, Kevin Costner and Danny Glover play a quartet of misfit cowboys who band together to take on Cobb (Brian Dennehy), the corrupt sheriff of Silverado, a little and hostile frontier town.