Serpico
Sidney Lumet directs Al Pacino in this true story about an honest cop fighting corruption within the New York City police department.
Sidney Lumet directs Al Pacino in this crime drama based on the true-life account of an honest, neophyte police officer who blew the whistle on the rampant corruption within the New York City police department.