Giselle and Elliot's road to the altar gets a detour when Mr. Weenie is "kidnapped" by his human owners and the gang has to rescue him.
In this sequel, all our wild friends are preparing for Giselle and Elliot's wedding. But when Mr. Weenie is "kidnapped" by his human owners, Elliot’s road to the altar takes a detour as he and the gang go to rescue the beloved dachshund.