Mirreyes vs. Godinez
To prevent their company from going bankrupt, a group of office workers must face the new bosses: the owner's spoiled sons.
When the owner of the company dies, some office workers who have devoted their lives to their jobs find themselves facing a major threat: the owner's spoiled sons that, as the new bosses, are likely to drive the business toward bankruptcy.