Mary J. Blige's Real Love (HBO)
This drama inspired by the music of Mary J. Blige follows Kendra and Ben, two students who fall in love while trying to succeed in college.
This romantic drama inspired by the music of Mary J. Blige follows Kendra and Ben, two young students who fall in love while struggling with parental disapproval, financial hardship, and class competition.