Magic Mike's Last Dance
Magic Mike takes to the stripper stage one last time with everything on the line as he trains a group of dancers in London.
Magic Mike takes to the stripper stage one last time with everything on the line as he trains a group of dancers in London. Channing Tatum is Magic Mike and Salma Hayek Pinault is the wealthy socialite with looks to kill and an agenda all her own.