I Still Know What You Did Last Summer
One year after his vengeful massacre, the hook-wielding killer returns to hunt the survivors during their idyllic vacation.
Believing she has left her worst nightmare behind, Julie (Jennifer Love Hewitt) travels with her friends to the Bahamas. But when a storm leaves them stranded, an all-too-familiar killer shows her that the horror is far from over.