The Exorcism of Emily Rose
A lawyer takes on the church and the state when she fights for the life of a priest who performed a deadly exorcism on a young woman.
Ambitious lawyer Erin Bruner takes on the church and the state when she fights for the life of Father Moore, a Catholic priest who performed a deadly exorcism on a young woman.