The Enforcer
Clint Eastwood is Dirty Harry, the tough cop who returns alongside a new partner to take on a group of terrorists in San Francisco.
Clint Eastwood returns as Dirty Harry Callahan. This time, the tough cop is forced to work with a new partner as he faces a heavily armed terrorist group threatening the streets of San Francisco.