Down Low (HBO)
A repressed divorcee's day takes a turn as hilarious as it is deadly after he hires a young sex worker for an erotic massage.
Gary (Zachary Quinto) is a repressed divorcee who decides to hire young sex worker Cameron (Lucas Gage) for an erotic massage. But very soon the experience spirals out of control, causing the day to take a hilarious and deadly turn.