Bleed for This
Miles Teller plays Vinny Pazienza, a boxer who fights his way back into the ring after a crash that nearly cost him his career and life.
Miles Teller stars in this sports drama about Vinny Pazienza, an American champion boxer who, after a crash that nearly ended both his career and life, defies the odds to return to the ring and face what could be the last fight of his life.