The Angry Birds Movie
An island is populated entirely by happy, flightless birds -- or almost entirely.
In an island paradise populated by happy, flightless birds, Red, Chuck, and Bomb have always been outsiders. But when the island is visited by mysterious green piggies, it's up to these outcasts to figure out what the pigs are up to.