Americanish (HBO)
This comedy set in Queens, NY follows three young Pakistani American women as they navigate romance, culture, career, and family.
This comedy set in Queens, NY follows three marriage-aged Pakistani American women: career-driven sisters Maryam and Sam Khan, and their fish-out-of-water cousin Ameera as they hilariously navigate romance, culture, career, and family.