The 5th Wave (HBO)
Amid a series of alien attacks decimating the Earth, young Cassie must set out on a deadly mission to save her little brother.
Amid a series of alien attacks decimating human life on Earth, young Cassey (Chloë Grace Moretz) must set out on a deadly mission to save her little brother, who was abducted by the extraterrestrial creatures colonizing the world.