28 Years Later
Danny Boyle directs this terrifying installment where a new strain of the virus has turned the infected into even more deadly creatures.
Danny Boyle directs Aaron Taylor-Johnson in this terrifying installment that follows a survivor from a remote island who ventures into the city only to uncover an evolved strain of the virus that has mutated both the infected and humans.