Bitka kod Culiacana: Nasljednici kartela
Napeta dokumentarna serija prikazuje pokušaj uhićenja zloglasnog narkobosa Ovidija Guzmana, "El Chapova" sina, i tragično nasilje koje je uslijedilo.