Trojke iz Bellevillea
Kada joj unuka otme francuska mafija dok se natjecao na Tour de Franceu, Madame Souza i njezin voljeni pas Bruno udružuju se sa Sestrama Belleville – starim pjevačko-plesačkim timom iz dana Freda Astairea – kako bi ga spasili.