Izgubljeni grad
Nakon što ju je oteo zli lovac na blago, uspješna spisateljica prisiljena je udružiti se s modelom s naslovnice dok su uvučeni u avanturu u džungli.
Nakon što ju je oteo zli lovac na blago, uspješna spisateljica ljubavnih romana (Sandra Bullock) prisiljena je udružiti se sa svojim modelom s naslovnice (Channing Tatum) dok su uvučeni u krvavu avanturu u džungli koja se pokaže čudnijom od fikcije.