Walk hard: The Dewey Cox Story
In this biopic parody, a rockabilly legend is plagued by tragedy, drug addiction and a string of meaningless relationships.
In this biopic parody, a rockabilly legend is plagued by tragedy, drug addiction and a string of meaningless relationships. But despite it all, Dewey Cox grows into a national icon and eventually earns the love of a good woman.