Spoiler Alert
Jim Parsons stars in this film based on Michael Ausiello's memoir that tells how his relationship with his partner changes when one of them falls ill.
Jim Parsons stars in this heartwarming drama based on the memoir of Michael Ausiello. The film recounts how his relationship with his partner Kit Cowan is deepened when one of them falls ill.