30 Days of Night
Josh Hartnett stars in this terrifying thriller in which an Alaskan town is taken over by a bloodthirsty group of vampires.
Josh Hartnett and Danny Huston star in this terrifying thriller in which an Alaskan town is plunged into darkness for a month every year, turning its inhabitants into the perfect prey for a group of bloodthirsty vampires.