Do Iguanas Get Pimples Too?
Dr. Lee faces off with iguana-wrangler Madison's head growths. Chanel suffers from painful cyst tunnels beneath her armpit skin that leak and smell like the food she eats. The dark purple birthmark on Eddie's nose has made him a recluse.