Trolls Band Together
When one of Branch's brothers is kidnapped, he and Poppy embark on a new adventure full of pop music to rescue him.
After lots of flirting, Poppy and Branch are finally together. But when Branch's secret past as a pop star comes to light and one of his brothers is kidnapped, he and Poppy embark on a crazy musical adventure to rescue him.