Taylor Mac’s 24-Decade History Of Popular Music
This film chronicles Taylor Mac’s one-time-only 24-hour concert that reframes U.S. history through songs from 1776 to 2016.
In 2016, Taylor Mac performed a 24-hour concert that offered an alternative take on U.S. history, narrated through music that was popular from the nation’s founding to the present, with Mac transforming hourly through decade-specific costumes.