Sleeping Dogs
A former homicide detective with amnesia is forced to solve a brutal murder he can't remember.
An ex-homicide detective (Russell Crowe) with memory loss is forced to solve a brutal murder he can't recall. But as evidence uncovers secrets tied to his forgotten past, he is led to a chilling truth - sometimes, it's best to let sleeping dogs lie.