A Nightmare on Elm Street
Dream slasher Freddy Krueger stalks a group of sleepy teens in this 2010 horror remake.
Freddy's back...which can mean only one thing for the terrified teens of Elm Street: fall asleep...and you die. Rebooting Wes Craven's 1984 horror classic, this remake follows a group of high-schoolers whose dreams are haunted by the razor-gloved killer.