I Not Stupid Too
A comedy keenly centered on the theme of increasingly difficult relationships between parents and their children today due to a lack of communication.
I Not Stupid Too is a comedy keenly centered on the theme of increasingly difficult relationships between parents and their children today, due to a lack of communication.