Cash Out
World-class master thief Mason Goddard's plan to retire are foiled after he falls for a sexy FBI investigator.
Suave, debonair, world-class master thief Mason Goddard's plan to retire and spend his days fishing on a tropical island are foiled after he falls for sexy FBI investigator Amelia Decker.