The Boss
After being sent to prison for insider trading, ruthless corporate tycoon Michelle Darnell schemes to get back on top.
After being sent to prison for insider trading, businesswoman Michelle Darnell is released to a world in which she no longer has an empire, McMansion, hidden bank accounts or even friends.