Best Laid Plans
Sarah and Randy vow to turn Virgina's appointment around when they realize the dress of her dreams has been sold. Jennifer is in a rush to walk down the aisle because her fiancé is about to be redeployed. Kelly's dress must be taken apart seam by seam.