Wedding Crashers
Owen Wilson and Vince Vaughn star as divorce mediators who crash weddings to pick up women in this bawdy comic blockbuster.
Jeremy (Vince Vaughn) and John (Owen Wilson) are two friends who love crashing weddings and charming bridesmaids. Their golden rule? Never fall in love. But everything falls apart when John is swept away by Claire (Rachel McAdams).