Van Helsing
Hugh Jackman stars as fabled 19th century monster hunter Van Helsing, who is summoned to Transylvania to get rid of Count Dracula.
Hugh Jackman and Kate Beckingsale star in this adrenaline-powered adventure that follows the fabled 19th century monster hunter Van Helsing, who is summoned to Transylvania to get rid of Count Dracula, his brides, and a nefarious werewolf.