Ultraviolet
Milla Jovovich plays Violet, a woman with superhuman powers who must protect a child caught in a futuristic civil war.
Amid a war between humans and mutants, Violet (Milla Jovovich), a rogue warrior with superhuman abilities, must protect a 9-year-old boy crucial to humanity's survival while fighting against the corrupt organization that is after him.