UFOs Declassified: LIVE
Hosted by Josh Gates, a live panel of experts unpacks the long-awaited Department of Defense report about Unidentified Flying Objects.
Hosted by Josh Gates, a live panel of experts unpacks and weighs in on the long-awaited Department of Defense and Office of the Director of National Intelligence report about Unidentified Flying Objects, recently released to Congress.