A tu lado
Paz and Edu have the time of their lives on a fun romantic adventure during her vacation in Punta Cana.
During a vacation at one of the most important resorts in Punta Cana, Paz meets lifeguard Edu and together they have the time of their lives on an exciting romantic adventure.