S.W.A.T.
Samuel L. Jackson and Colin Farrell are two veteran agents who join forces with two newcomers to escort an international drug lord.
Two veteran agents (Samuel L. Jackson and Colin Farrell) team up with two newcomers (Michelle Rodriguez and LL Cool J) to form the most explosive S.W.A.T team of all. Their mission: escort an international drug lord to a federal prison.