Straw Dogs
Married couple David and Amy (James Marsden and Kate Bosworth) move to Amys hometown only to fall victim to her sadistic ex-boyfriend.
Screenwriter David and his wife Amy (James Marsden and Kate Bosworth) move from Los Angeles to her hometown in the deep South, where they soon fall victim to Amy's violent and sadistic ex-boyfriend Charlie (Alexander Skarsgård).