Stepmom
Susan Sarandon, Julia Roberts and Ed Harris star in this drama about a family navigating the challenges of divorce and a terminal illness.
Chris Columbus directs Susan Sarandon, Julia Roberts and Ed Harris in this endearing drama about a terminally ill mother and her ex-husband's new lover, who must put aside their differences and resentments to unite a family in crisis.