The Red Thread
Abril (China Suárez) and Manuel (Benjamín Vicuña) are united by a force that transcends countries, time and marriages.
Abril (China Suárez) and Manuel (Benjamín Vicuña) meet again seven years after their first encounter, attracted by a force much greater than love: the red thread that ties them and transcends countries, time and marriages.