Prisoner's Daughter
After being granted release due to his illness, an ex-convict seeks to reconnect with his daughter and grandson to redeem himself.
When ex-convict Max is granted release due to his terminal illness, he seeks to reconnect with his daughter and grandson to redeem himself. But he soon finds that, though released from jail, he is still a prisoner of his violent past.