Play Misty for Me (HBO)
Clint Eastwood directed and stars in this classic 1971 thriller about a late-night deejay who is pursued by a psychotic fan.
Clint Eastwood made his debut as a director as well as stars in this classic 1971 thriller. He plays a seductive-voiced late-night deejay pursued by a psychotic fan who is in love with him.